duminică, 19 iulie 2009

Am primit leapsa de la Tya

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag. 18 si scrieti al 4-lea rand:
"logodnic","nunta","sot" etc-Zori de zi (seria Twillight-Stepenie Meyer)


2.Fara se verificati, cat e ora?
21.30

3. Verificati
21.32 pm si tre sa recunosc ca ma uitasem la ceas inainte cu vreo 15 minute asa ca se mai pune?


4. Cum sunteti imbracat(a)?
Rochia mea draga si iubita si sexy de stat prin casa vara-galbena cu flori albastre-prietenii stiu de ce..hihihi

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Imi uitasem parola de pe blog si incercam sa o recuperez...vai de capu' meu

6. Ce zgomot auziti, in afara de cel al calculatorului?
Clice de mouse (ca sa fiu in asentimentul lui Pruteanu care zice ca" Cît despre "a clica", mi se pare că nici nu încape discuţie. Orice altă formă (a executa clic/click, a da clic/click, a face clic/click) mi se pare inferioară, pentru că în locul unui verb simplu şi firesc, se propun locuţiuni greoaie, neadecvate. Aşa cum spunem "a parca", "a testa", "a printa" etc., vom spune, e cert, şi "a clica"4. Italienii au verbul din 1989: "În recentul De Mauro. Il dizionario della lingua italiana (Milano, Paravia, Mondadori, 2000), sînt înregistrate (...) clic (...) si verbul cliccare, cu o primă atestare în 1989" (Rodica Zafiu, "A knockăi", "a bipăi", "a clicăi"... România literară nr. 7, 21 februarie 2001)


7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Daca prin iesit se pune si "evadat din Cluj"-acum in weekend am fost acasa la Sighisoara si am incercat.Groaznic sentiment, mai ales ca te apuca doru sa mai faci inca odata chestia cu "inca stai cu ai tai".....da vreauuuuu

8. Ce-ati visat ieri noapte?
Uau....vampiri,clanul Volturi,Nessi....din nou prietenii stiu de ce

9. Cand ati ras ultima data?
Cred ca am ras cu adevarat (adeca in adevaratul sens al cuvantului) la comedia The Hangover -bestial film, in cazul in care vrei sa alungi umbrele negre care se arata peste creierele tale.

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?
Pai in stanga mea pe perete atarna deosebitele capodopere de arta -sacii de dormit-in drepata mea portocaliu, in spatele meu portocaliu si in fata mea 2 rafturi pline cu detoatele necesare acumularii prafului.

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
As cumpara ultima firma in care am lucrat si i-as freca la nervi pe totii care m-or ajutat sa-mi fie "bine" pe acolo

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Ice Age: Dawn of the Dinosaurs

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Nu, din pacate am avut o zi cat de enervant de obisnuita posibila

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Doar atat?

15. Spuneti-ne ceva ce noi nu stim inca.
Cica in 2012 vine sfarsitul lumii, traiti-va viata si lasati telenovelele ca nu mai avem mult

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?
Petra

17. Si daca ar fi vorba de baiat?
Pai ar fii bine sa fie gemeni,o fata si un baiat, tot ce-i doi in unu ii de bine...cred ca Dominic

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Tre sa recunosc ca m-am gandit dar stiu ca avem o tara faina da pacat ca-i locuita.

19. Ce-ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
"In sfarsit ai reusit, scuze ca o trebuit sa treci prin tot lstyd (life sucks and then you die) dar crede-ma ca toate au avut un rost."

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
Cred ca ar fii super sa se vorbeasca doar doua limbi....nu specific care anume,las imaginatia fiecaruia sa zburde

21. Va place sa dansati?
Da..daca am si cu cine imi place si mai tare si sa nu uitam de muzica....foarte importanta

22. George Bush?
Santana -care o zis la concertul din Bucuresti "Fuck George Bush"

23. Ce-ati vazut la televizor ultima data?
Azi pe la 13 si ceva "L.A Ink"

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui sa primeasca acest chestionar?
Cornel; Hulbanu;Nenea si Doru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu