miercuri, 1 aprilie 2009

Raspuns la intrebare





Azi de 1 aprilie am crezut ca toata ziua ii o pacaleala.....am avut o trezire soc si o trebuit sa fiu gata de mers la job in 5 minute, cand am ajuns la job matele mele m-or carat la market unde am zis ca tre sa-mi iau si eu ceva "healthy" de mancat. Am cautat ce am cautat si am ales, dupa lupte seculare, ceva cornuri si un nectar de portocale cu super reclama ca nu are ieuri si alea alea....am zis mama mama asta o fi stors direct din copac.Am ajuns la birou si m-am afundat in treaba si dupa ce am baut sucul (ca tot omu' care consuma mai intai si pe urma ceteste detalii pe ambalaj) am vazut ca scrie pe cutia nectarului meu fresh und parfumiert ca, citez "Fabricat intr-o instalatie ce prelucreaza laptele.Poate contine urme de lapte". Asadar, daca va intrebati deseori de ce se strica laptele cumparat de la market asa de repede..voila.....aveti raspunsul....sunt un geniu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu